2013. március 9., szombat

Blod- Díj

Sziasztok! Megkapta a blog élete 2. díját, amit Vicky ~♥ - nek köszönhetek, nagyon hálás vagyok érte, és még egyszer köszönöm Neki!! :)

Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küld tovább 11 embernek!


A 11 Dolog Rólam; 
1. Édesség és kóla mániás vagyok. 
2. Szeretnék a németen kívül még 2 nyelvet megtanulni, angolt középszinten, lengyelt alapszinten. : ) 
3. Felnőtt koromban majd gyerek pszichológus szeretnék lenni. 
4. Mindent magamba folyton, nem bírok beszélni az érzésemről senkivel. :| 
5. Nehezen barátkozok, visszahúzódó típus vagyok. 
6. A szín amit utálok: Rózsaszín. (:
7. 2 és fél éve távkapcsolatban élek. 
8. Gyűlölöm a fizikát és a kémiát! :D:D
9. A zene amin folyton sírok, ahányszor csak meghallgatom; 
 10. A zene, ami megnyugtat; 

11. A zene, ami folyton felvidít (:

A 11 Válaszom; 

Vicky; Kedvenc szín? 
Én; Minden sötét szín, de leginkább a fekete. 
Vicky; Kedvenc étel? 
Én: Bundáskenyér :) 
Vicky; Kedvenc üdítőital?
Én: Kóla, Energiaital, tea. 
Vicky; Van -e háziállatod , és ha igen mi/mennyi/hogy hívják?
Én; Van, 1 cica -Garfield, és 4 Kutya; Pici, Bundás, Morzsi és Prézli. 
Vicky; Mire vagy nagyon büszke, azok közül amit elértél?
Én; nem tudom.. csak negatív dolgok jutnak eszembe,olyanok,amikre egyáltalán nem vagyok büszke. 
Vicky; Van -e testvéred?Ha igen hány/lány vagy fiú/hány évesek/hogy hívják őket?
Én; Egy Fiú bátyám van, Norbertnek hívják és 16 éves. 
Vicky; Kedvenc város? 
Én; Budapest, Debrecen! 
Vicky; Voltál e már külföldön? Ha igen, hol? 
Én; Még óvodás koromban voltam tesómmal és az ovival Ukrajnában. 
Vicky; Sportolsz - e valamit?
Én; Sajnos jelenleg nem, de nagy vágyam, hogy Hip-Hop-ra járhassak. 
Vicky; Mi az, amit feltétlenül elakarsz érni az életben? 
Én; Hogy "VELE" legyek és  Gyerek pszichológusként dolgozhassak.
Vicky; Mitől félsz? 
Én; Attól, hogy egyedül maradok, és a pókoktól. (múltkor láttam egyet a szobám falán és sírógörcsöt kaptam. xddd) :D 

A 11 kérdés, amit tovább küldök; 

1. Miért kezdtél el blogolni? 
2. Boldog vagy? :) 
3. Kedvenc Idézeted? 
4. Szoktál saját idézeteket írni? 
5. Ha egy napra valaki más lehetnél, ki lennél? 
6. Kedvenc zenéd? 
7. Ki vagy mi inspirál az életben?
8. Van valami célod az életben?
9. Van legjobb barátnőd? Ha igen, jellemezd Őt pár szóval! 
10. Kedvenc dalszöveg részlet? 
11. Játszol valamilyen hangszeren? 

A 11 ember, akiknek tovább küldöm a díjat; 

1.Hope -Hogy miért? Mert imádom a blogjának a kinézetét és a saját idézeteit, mindig megtalálom a rólam szóló idézetek, amikért hálás vagyok! Blog példakép! 

2.Tiia - Hogy miért? Mert iszonyatosan jó idézetek vannak a blogon, és szép rendezett a kinézete, kellemes olvasni és böngészni az oldalán!

3. cintia - Hogy miért? Nézzetek be hozzá, és egyből megtudjátok.. :) 

4. tündii.* - Hogy miért? Mert az egyik kedvenc blogom :) 
5.Engii- Hogy miért? Mert amiket fentebb felsoroltam dolgokat, azok mind igazak az Ő blogjára! 

Több embernek én szívem szerint nem küldeném! :) 









1 megjegyzés: